Saturday, April 9, 2016

Benátky |CZ|

V únoru jsem s kamarádkou strávila pár dní v úžasných Benátkách ♥.


U Wizzair jsme našly letenky z Prahy do Benátek tam i zpátky za pět stovek, a tomu přece nešlo odolat! Přiletěly jsme do Trevisa v podvečer a za hodinku autobusem jsme už byly na nádraží v Benátkách. Hostel Bed & Venice se nacházel až na druhý straně Benátek, ale vlastně jsme to našly docela dobře, protože byl kousek od Náměstí svatého Marka, a směrové cedule kudy k tomuto slavnému náměstí jsme potkávaly fakt na každým kroku! 
Nejlevnější hostel, co jsme našly byl moc krásnej. K snídani bylo cappucinno, croissanty & nějaké další dobroty k tomu, dokonce nám každý den stlali postele! A ten výhled taky nebyl vůbec k zahození ♥. Taky jsem chvíli žila v přesvědčení, že mají jiný druh zásuvek chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon, můj odhad prostě není nejlepší a dokud jsem to nevyzkoušela, byla jsem přesvědčená, že se tam moje nabíječka nemůže vejít. Jasně, že vešla.

Pár lidí nám říkalo, že to v Benátkách hrozně smrdí. Nevím, jestli to bylo tím, že jsme tam byly v únoru, ale všude bylo čisto a krásně to tam vonělo mořem! Počasí bylo úžasný a až na Per Rialto a Náměstí svatého Marka nebylo nikde milion turistů. Naše stravování zrovna dvakrát pestré nebylo, protože jsme se zamilovaly do italské pizzy. Pizzerie najdete na každém rohu, ale nevěřili byste, jaký je problém sehnat pizzu dopoledne. V den odjezdu jsme si chtěly ještě jednu dát, v první restauraci podávali pořád ještě pouze snídaně, v další restauraci by nám ji udělali, ale požadovali poplatek za židle a stůl- něco tak absurdního jsem ještě neslyšela chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon. V dalších třech měli také jen snídaně, ale pak jsme konečně našli restauraci, kde bylo víc obsluhy, než hostů a dostaly jsme pizzu! Byla opravdu levná, tak jsme si daly každá jednu, protože jsme si říkaly, že určitě nemůže být moc velká. Byla samozřejmě větší, než ty, které jsme si kupovaly napůl. Pyšně musím říct, že jsme ji obě zvládly sníst, dokonce nám to číšník komentoval, jakoby sledoval fotbal chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon.
Jinak samozřejmě nesmíte minout tu slavnou italskou zmrzlinu, tu bych taky mohla jíst furt.

A pokud vás stejně jako mě, nepříjemně označí racek či holub- nic si z toho nedělejte. Prý to nosí štěstí!







Jeden den jsme se vydaly brzo ráno mimo Benátky. Do Verony, města Romea a Julie a do Peschiery del Garda k Lago di garda. Verona je krásná, ale k tomu slavnému balkónku jsme se podívat nezašly. Osobně v tom úplně nevidím smysl, když jde o napsaný příběh a žádná Julie zamilovaná do Romea na něm asi nikdy nestála.
K Lago di Garda to je odsud už jen kousíček, a přestože Peschiera nepatří k místům, kam lidé většinou jezdí, když se chtějí podívat k tomuto jezeru, protože oblast je spíš průmyslovějšího charakteru- bylo to tam krásný. Už se moc těším, až se podívám víc nahoru k Lago di garda, protože to musí teprve být krása!







2 comments:

  1. Do Benátek bych se taky jednou ráda podívala. Ani jsem nevěděla, že letenka (i zpáteční) může stát jen pět set. Fotky krásné jako vždycky :)
    Já příští týden taky konečně vycestuju - do Holandska, tak se těším. Jen jsem nějaká nemocná, ale v cestě mě to nezastaví :D

    btw. změnila jsem si adresu blogu: http://stopstereotypu.blogspot.cz/

    Děkuju za komentář :)

    ReplyDelete
  2. Ta nemoc tě z tý natěšenosti určitě rázem přejde!
    Taky bych do Holandska, hlavně do Amsterdamu, moc chtěla! :)

    ReplyDelete