Sunday, April 17, 2016

LOWCOST RACE

S kamarádkou v létě vyrážíme na LowCost Race


LowCost Race je desetidenní závod, během kterého máte omezené množství peněz a snažíte se utratit, co nejmíň. Takže budeme stopovat, využívat couchsurfing, spát venku, zpívat na ulici.. no, bude to každopádně zajímavý
Náš tým jsme pojmenovaly SNADSEDOSTANEMEZAHRANICE, protože to vlastně vystihuje minimálně moje pocity chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon
Do videa jsme použily nějaké "úžasné" hlášky, které slýcháme od našich kamarádů, kdykoli na tohle téma padne řeč, aneb podpora ze všech stran!
Moc rády bychom se dostaly do kategorie Racemen, takže budete hrozně hodný, když budete hlasovat pro naše video, tím, že ho lajknete na jejich facebookové stránce
Registrace končí asi za sedmdesát dnů, takže jestli vás to zaujalo tak moc, jako mě, když jsem na to narazila u Restless child, máte ještě hromadu času na vytvoření nějakýho praštěnýho videa!




4 comments:

  1. Hezký článek, snad se Vám na cestě bude líbit :)

    SmileThess

    ReplyDelete
  2. Už jsem to vaše video zaregistrovala přes fb. Máte můj like :)
    Je to skvělý nápad, projekt mě fakt zaujal. Jenže už mám domluvenou brigádu a ještě mi nebylo osmnáct, takže by mě rodiče nepustili. Musím si to zapamatovat do příštího léta.
    Co je to couchsurfing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme!
      Přes couchsurfing si nacházíš lidi po celém světě, kteří tě u sebe nechávají zadarmo přespat:) www.couchsurfing.com

      Delete
  3. Na tenhle závod jsem narazila nedávno a taky mě to zaujalo. Akorát jsem zatím nenašla vhodného parťáka, všem se to zdá naprosto šílený. :-D
    Každopádně vy si to maximálně užijte! :-) Ty vzpomínky pak musí být nezapomenutelný.

    ReplyDelete