Monday, March 28, 2016

travel inspired DIY

Když zapátráte v archivu, zjistíte, že jsem na tenhle blog dřív dávala různý věci, který jsem vyrobila, protože tvoření různých věcí miluju. Pár věcí inspirovány cestováním se u mě doma samozřejmě taky najdou.

EXPLORE
V jednoduchosti dokáže být krása a přesně to platí, řekla bych, u tohoto výřečného nápisu ze zeleného drátu, který jsem našla v kůlně s nářadím. Práci vám usnadní, když si nápis v požadované velikosti napíšete na papír a pak jen kopírujete nápis drátem.

RECYKLUJTE PRINGLESKY
Tyhle šíleně drahý brambůrky jsou skvělý na úložný prostor, když je nějakým způsobem zkrášlíte. Je fakt škoda, že v nich zatím skladuju jen nepořádek chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon

PŘÍVĚŠEK NA KLÍČE
Obyčejný kus dřeva polepený starou mapou, přetřený tekutým lepidlem už na mých klíčích drží rok! Myslela jsem si, jak se to po pár týdnech rozpadne a ono ne! chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon


No comments:

Post a Comment