Monday, March 14, 2016

6 věcí, které je super mít sebou |CZ|

Věci, které sice nepotřebujete, ale když na ně máte místo jsou moc fajn!

1. INSTAX
Je skvělý, mít fotku, kterou vyfotíte hned v ruce, už jen proto, že já si třeba nechala asi dvakrát v životě vyvolat nějaké fotky. Taky je to (alespoň pro mě chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon) vždycky trošku překvapení jak bude fotka vypadat. A ten zvuk, který to dělá, když z toho leze ta fotka! Ach!


2. MAPY
Stejně jako dávám přednost knihám před čtečkama, tak klasické mapy jsou z mého pohledu mnohem lepší, než ty, které mám v mobilu. Najdete je zdarma na nádražích i v hostelech a je to super vzpomínka. Jako upřímně, když se někam potřebuju dostat rychle, použiju tu navigaci v mobilu, protože s mým "orientačním smyslem" mi ty mapy dávají trošku zabrat. Ale zlepšuju se. Doufám.

3. PENÍZE
Tím myslím hotovost, bez které by nebylo moc těžké se obejít. Ale zvláště v zemích, kde není Euro, hrozně ráda zkoumám ty různé mince a bankovky! Mít na tolika místech Euro je sice hrozně praktický, ale mám větší radost, když se při placení musím podívat dvakrát, kolik to vlastně je.


4. PRŮVODCE
Nikdy jsem si žádnej nekoupila, ale jestli máte v okolí někoho, kdo jich má slušnou sbírku doma, jako můj děda, je to skvělá metoda jak zahnat čas po cestě. Začínám mít průvodce moc ráda!

5. DEŠTNÍK
Většinou ho tahám úplně zbytečně, ale vím, že kdybych ho jednou nechala doma bude skoro celou dobu pršet chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon. A taky, že jo. Prostě si ho vezměte pokud máte aspoň trošku místa! Taková záruka, že pršet spíš nebude.


6. SLOVNÍK
Zase bych si ho kvůli několika dnům nekoupila, ale když najdu nějaký doma vezmu si ho, i když se do něj většinou nepodívám víc jak dvacetkrát. Pár slovíček si vždycky zapamatuju a je to fajn! Jo, můžete si ty slovíčka vygooglit, je to snazší, lehčí a praktičtější, ale já jsem prostě zastánce papíru!

2 comments:

  1. Zrovna dneska jsem si na tvůj blog vzpomněla a zrovínka jsi přidala nový článek - suprový článek :)

    ReplyDelete