Sunday, December 13, 2015

Cologne |CZ|

Část rodinky mám v Kolíně nad Rýnem, v létě jsem je konečně zase viděla ♥

Letěla jsem letadlem, asi za tisíc pět set. Měla jsem docela štěstí na levnou letenku, která vyšla cenově skoro stejně jako několika hodinová jízda autobusem! Ubytování ani jinou dopravu jsem nemusela řešit což byla vážně příjemná změna!

Cestou z letiště mě sestřenka vzala do McDonaldu, ve kterém měli vegetariánské hamburgery, které ještě ke všemu chutnaly fakt dobře. Strašně mě štve, že v Česku je ještě nezačali prodávat, měli by i uvědomit, že i vegetariáni někdy rádi fast foody s tím, že by si rádi dali i něco jiného než hranolky chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon. Čas jsme trávili hlavně doma, ale bylo neskutečné vedro, tak jsme zajeli na Sundown Beach, což je moc pěkné místo na koupání, dokonce se tam zrovna konala malá svatba! Jen ty conversky nejsou nejlepší boty na pláž chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon. Jestli bude díky globálnímu oteplování i dál pořád větší teplo fakt nevím, co budu v létě dělat. 

Do centra jsme se jednoho rána vydali taky, protože jsme chtěli vyšplhat na Kolínskou katedrálu. Víte kolik má schodů? 533! Točivých schodištěm, to byla pro moji bídnou kondičku opravdu výzva. Každých pár desítkách schodů jsme zastavovali, přičemž nás předbíhali lidé, které jsme potkali znovu, když jsme je zase předbíhali my, s jednou dvojicí jsme se potkali až moc krát chat, emotion, face, hello, mouth, open, smile, smiles, smiley, speak, talk icon. No, nakonec jsme to zvládli až nahoru a ten výhled stál fakt zato, jediná škoda je, že výhled kazí mříže z drátu, bez nich by to bylo určitě lepší. 
Taky jsme navštívili Dunkin' donuts, které v České republice taky ještě postrádám ♥!
Na oběd jsme byli pozváni ke kamarádce mojí sestřenice, kteří mají vlastní pec na pizzu, každý si ji udělal jak chtěl. Pizzu si děláme i doma, ale když se peče v tý spešl peci je to ještě lepší!
Pokud byste se do Kolína vydali nesmíte se zapomenout projít kolem Rýna, odkud je krásný výhled na celé město, kde samozřejmě nejvíc vyčnívá Kolínská katedrála.
Nakonec se mi moc líbilo v restauraci Vapiano, což je řetězec italských restaurací, kde se díváte nato, jak vám připravují jídlo.




No comments:

Post a Comment