Thursday, December 31, 2015

Travel books |CZ|

Travel knížky, které rozhodně nejsou k zahození!

Průvodce jsem si ještě nikdy nekoupila, protože si většinou vystačím s těmi, co najdu u dědy nebo s internetem, ale když jsem viděla tu tlustou knihu 1000 nej... míst světa (1000 places to see before you die) v Levných knihách za 99 korun nemohla jsem ji tam nechat. Je to skvělá inspirace, u které nemusím koukat do obrazovky, a to já ráda! Kniha je rozdělena na oblasti a je v nich spousta obrázků, bohužel černobílých, ale jsou tam! 
Další je Travel bible, která vyšla teprve nedávno. Je rozdělena do tří částí- před cestou, na cestě, po cestě. Je plná triků a rad, jak levněji a déle cestovat. Když jste se o levnější cestování už trochu zajímali, spoustu věci už budete vědět, ale alespoň já tam našla ještě mnohem víc zajímavých maličkostí, díky kterým jsem opravdu ráda, že jsem si knihu koupila! Máte také možnost si koupit členství, které jsem automaticky získala v předprodeji. Získáte pak spoustu slev, ještě víc rad a přístup do facebookové skupiny, kde všichni sdílí tipy na levné letenky a své zkušenosti. http://travelbible.cz/
A poslední není tak úplně kniha, ale můj cestovní deník. Píšu ho jen na nějakých cestách a doplňuju ho instax fotkama, mapama a vším co mi přijde pod ruku. Takovou knížku by měl každý mít!





2 comments:

  1. Cestuju ráda, ale průvodce taky moc nenakupuju. Těch 1000 míst ale vypadá super, nejspíš si pro ně taky zaběhnu - pro inspiraci :)

    ReplyDelete
  2. Dobrá inspirace. Zaujala mě hlavně ta travel bible :)

    ReplyDelete